גנבו לנו • סערה חילונית סביב חתונת הענק של צאנז

    ארי וידר No Comments on גנבו לנו • סערה חילונית סביב חתונת הענק של צאנז
    8:31
    10.05.24
    אתר קול חי No Comments on נתניהו לתקשורת אמריקנית: "אם נצטרך לעמוד לבד – נעמוד לבד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אלפים השתתפו בשבוע שעבר בחתונת צאנז- סערט ויז'ניץ- קרעטשניף שהתקיימה בנתניה, אולם בעיני חלק מהציבור החילוני מתרעמים על העובדה ששטחים עירוניים נוצלו לטובת חתונת הענק.

    בעוד שהגברים חגגו באולם 'היכלי רוזנברג' בקרית צאנז, אלפי הנשים שהשתתפו בחתונה חגגו באולם הספורט ע"ש נעמי שמר הסמוך לקרית צאנז בנתניה.

    לטענת הורים חילונים במשך כמה ימים הושבת האולם בשל החתונה.

    "אנחנו לא בטוחים שמדובר במהלך תקין", אמרו הורים למקומון 'ידיעות'. "ממתי אולם בית ספר הופך לאולם אירועים פרטי? מה עם החוגים שאנו משלמים עליהם מכיסינו? מי יחזיר לילדים את שעות הספורט שעל פי המערכת, ומי יחזיר להם את שעות החוגים שהלכו לאיבוד".

    "בקרית צאנז יש ישיבות ומוסדות ציבור עם אולמות משלהם אז למה להשבית דווקא את אולם 'נעמי שמר' מפעילות לטובת אירוע של תושב פרטי, גם אם הוא דמות ציבורית?", תהו ההורים החילונים.

    לעומת זאת יו"ר הנהגת ההורים אתי דבר פיזיצקי – דווקא הצדיקה את ההחלטה. "שיעור כזה או אחר מתבטל לא פעם עקב מחלת מורה או מזג אוויר סוער. אנו רואים בעצמנו שותפים לשמחה הקהילתית למרות אי הנוחות המסוימת. מדובר באירוע חריג, חד פעמי ונגדיר אותו כ'שכנות טובה'".

    בעיריית נתניה אמרו בתגובה: "לא מדובר באירוע פרטי, אלא באירוע ייחודי המוגדר 'אירוע התקהלות ציבורית' מטעם האדמו"ר מצאנז, שהינו דמות ציבורית. האירוע מהווה חגיגה עירונית-קהילתית הפתוחה לציבור הרחב וזוכה להיענות מצד אנשים מכל רחבי הארץ והעולם".



    0 תגובות